top of page
הרשמה לניוזלטר

מנהל.ת שותפ.ה לצמיחה ולהובלה ארגונית בעמותת BeDo

  • תמונת הסופר/ת: Admin
    Admin
  • 31 ביולי
  • זמן קריאה 2 דקות

עודכן: 5 באוג׳

דרוש/ה

לעמותת BeDo, דרוש/ה מנהל.ת שותפ.ה לצמיחה ולהובלה ארגונית


עיקרי התפקיד


מי בא.ה להוביל איתנו?


מחפשות מנהל.ת שותפ.ה לצמיחה ולהובלה ארגונית בעמותת BeDo


עמותת BeDo - לחולל שינוי, אחרת, היא עמותה בוטיקית ומבוססת עם דרך עבודה ייחודית, שפועלת בעומק ומהלב להביא נוכחות, הקשבה ותבונה אנושית ומערכתית אל תוך מציאות חברתית מורכבת ומקוטבת.


אנחנו פועלות עם א.נשים בכירים וארגונים מובילים בשדה החברתי, החינוכי והציבורי לטיפוח מנהיגות, שינוי חברתי ועיצוב עתיד משותף. הפעילות מכוונת למגוון קבוצות בחברה הישראלית במספר ערוצי השפעה: הכשרה, ליווי תהליכי שינוי והתחדשות, פיתוח והנגשת ידע וכלים, והשפעה על השיח הציבורי בישראל.


עבודתנו נשענת על תיאוריית U - גישה שפותחה ב-MIT ע"י אוטו שארמר וצוותו, ונחשבת כיום לאחת מגישות השינוי המובילות בעולם. הגישה משלבת בין קשב ויצירתיות אנושיים לבין פיתוח מנהיגות וטרנספורמציה מערכתית.


בשנה האחרונה התחדדה בנו ההבנה שכדי לקדם שגשוג אנושי וחברתי בישראל, מה שBeDo מביאה חיוני, גם אם לא מספיק. לכן בחרנו להתרחב, לצמוח ולהעמיק את ההשפעה שלנו.


אנו מחפשות אדם שיצטרף אלינו כשותפ.ה שלישי.ת להובלת הארגון – אדם עם לב רחב, ראייה אסטרטגית, ניסיון ניהולי ויכולת הובלה מעשית. מישהו שמרגיש.ה קריאה להצטרף למסע הזה, לנהל את תהליכי הצמיחה, ולהצעיד את העמותה לשלב הבא יחד איתנו, מתוך חיבור אמיתי לחזון ולדרך, תפיסת שותפות מלאה ושולחן הובלה משותף.


תחומי אחריות מרכזיים

ניהול תהליך הצמיחה של הארגון:

  • שותפות בעיצוב האסטרטגיה והובלת יישומה

  • פיתוח פעילויות ויוזמות חדשות בהתאם לחזון

  • גיוס והובלת כח אדם בתהליכי הצמיחה


פיתוח שותפויות וגיוס משאבים:

  • בנייה והעמקה של קשרי שותפים קיימים

  • קידום שיתופי פעולה חדשים

  • פיתוח והובלת תהליכי גיוס משאבים (בשותפות עם כותב הבקשות למענקים)


ניהול תפעולי וארגוני:

  • ניהול שוטף של תהליכי עבודה ארגוניים

  • ניהול תקציב ותזרים, כולל בקרה שוטפת

  • ניהול פרויקטים מקצה לקצה, על פי צורך

  • כתיבת הצעות מחיר וניהול קשרים עם לקוחות ומתעניינים

  • ניהול ישיר של המנהלת האדמיניסטרטיבית והובלת הצוות בתהליכים תפעוליים.

עבודה בשותפות עם המנהלות המקצועיות של העמותה


אם את.ה יודע.ת לחשוב אסטרטגית, להפוך חזון למעשה, לטוות שותפויות ולפעול בלב פתוח – ומעוניינ.ת לעבוד בצוות שטוח ובשותפות אמיתית – נשמח להכיר


דרישות

  • ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד ניהולי בכיר, כולל ניהול צוות – חובה

  • היכרות עם השדה החברתי ועולם העמותות – חובה

  • ניסיון בגיוס משאבים, ניהול קשרי תורמים – חובה

  • ניסיון בניהול תקציבים – חובה

  • ניסיון בהובלת תהליך צמיחה ארגוני – יתרון משמעותי

  • היכרות עם גישת ה-U – יתרון

  • השכלה רלוונטית - יתרון


מיומנויות:

  • חשיבה רחבה וארוכת טווח, לצד יכולת ארגון וירידה לפרטים

  • כישורי תקשורת גבוהים, עבודת צוות, ויכולת לבנות שותפויות כנות ואמיצות

  • יוזמה וגמישות, לצד יכולת להוביל תהליכים ומשימות

  • הובלה בתנאי אי-ודאות

  • מחויבות לעשייה חברתית

  • יכולת ביטוי בכתב ובע"פ ברמה גבוהה - בעברית ובאנגלית

  • חיבור למהות ולדרך העבודה של BeDo


תנאי העסקה:

  • היקף משרה: 100%-60% (גמיש)

  • עבודה מהבית + פגישות צוות ושטח

  • אפשרות להתחלת עבודה מיידית


נשמח מאוד להכיר אותך במסע הזה

להגשת קו"ח יש ללחוץ על הלינק:https://app.civi.co.il/promo/id=702973&src=7120



Comments


שם *

אימייל *

טלפון

תוכן ההודעה

ליצירת קשר

שלוש-ארבע

גיוס, פיתוח אירגוני, יעוץ קריירה

 

מושב לכיש

להודעות וואטסאפ:
050-4075750​​

jobs@hhadar.co.il

הרשמה לניוזלטר

  • Hila's facebook
  • LinkedIn - Hila Hadar

© 2017. כל הזכויות שמורות להלה הדר. שלוש-ארבע - גיוס, פיתוח אירגוני, יעוץ קריירה

bottom of page