הגשר – הדרך שלנו "להנגיש" למעסיקים את הניסיון והידע הרלוונטי שלנו לתפקיד
top of page
הרשמה לניוזלטר

הגשר – הדרך שלנו "להנגיש" למעסיקים את הניסיון והידע הרלוונטי שלנו לתפקיד


לבנות את הגשר בין התפקיד לבין הניסיון בקורות החיים

בעבר כבר דיברנו על השאלה איך מעסיקים לא מתקשרים אלינו, למרות שאנחנו מתאימים מאד לתפקיד?

יש לכך סיבות רבות, שכבר דיסקסנו בעבר. אחת מהן מתיחסת לכך שאמנם קורות החיים שלכם משקפים את התאמתכם לתפקיד, אבל נדרש מאמץ מצד המגייסים "לחלץ" את ההתאמה הזאת מתוך המידע הרב שמצוי במסמך.

אחד המאמצים העיקריים של מחפשי העבודה היא לבנות גשרים בינם לבין שוק העבודה. גשר שייבנה בין הרקע המקצועי והאקדמי לבין תיאור המשרה, דרישות המגייסים וציפיות המנהלים. הגשר מתווך בין היכולות שלנו לבין התפקיד ולכן חשוב שהוא יתוקשר בצורה רהוטה, קצרה, מנוסחת היטב ובעיקר מותאמת למה שהמעסיקים מחפשים.

למשל,

את רואת חשבון שרוצה מאד לעבור לתפקיד ניהול. צייני באופן בולט וגלוי את הניסיון הרלוונטי שלך בניהול כספים ובניהול בכלל, כך שזה יהיה המידע הראשון שאותו ייפגשו המגייסים כשהם עוברים על המסמך.

כל חייך היית איש תפעול במערך היצור ועכשיו אתה מעוניין לעבור לתפקידי שיווק. אם לא תבנה את הגשר בין היכולת הנוכחית שלך לתפקיד החדש, המעסיקים הפוטנציאליים לא יוכלו לבחון האם הניסיון שלך רלוונטי. לכן כדאי מאד לציין באופן בולט איפה נזקקת לכישורי שיווק במהלך עבודתך כאיש תפעול וכיצד הם תרמו לתפקיד.

זוהי בעצם עבודת הגישור שאנחנו עושים עבור שוק העבודה. בשוק קופצני, רווי פעילות ורעש, נקודת ההנחה היא שלאיש אין את אורך הרוח לבחון לעומק את קורות החיים של המועמדים. האחריות על מלאכת בניית הגשר בין הניסיון הנוכחי שלנו לתפקיד שאנחנו חושקים בו, הוא שלנו.

הגשר: בסדרת המשטרה השוודית-דנית המרתקת, נדרשים חוקרים משתי המדינות לשתף פעולה בתעלומה משטרתית למרות שהם דוברים שפות שונות ומחוייבים לנאמנויות שונות. בניית הגשר הזה ועוד פערים גדולים ומעניינים, בסדרה המתוחכמת, המצולמת להפליא והמרתקת. מומלץ מאד!

בתמונה: גשר, בקיוטו, יפן, 2016

תיוגים:

bottom of page