איך להשאר רלוונטיים גם בזמן שאתם לא מועסקים? 5 רעיונות למה לעשות כשאתם "בין עבודות"
top of page
הרשמה לניוזלטר

איך להשאר רלוונטיים גם בזמן שאתם לא מועסקים? 5 רעיונות למה לעשות כשאתם "בין עבודות"


"איך להשאר רלוונטיים גם בזמן שאתם לא מועסקים? 5 רעיונות למה לעשות כשאתם "בין עבודות

התקופה שנקראת "בין עבודות", הזמן שבין סיום העבודה הנוכחית לעבודתנו החדשה, היא תקופה מאתגרת במיוחד הדורשת לא מעט תעצומות נפש, חוסן ואופטימיות כדי לשרוד אותה עד לתפקיד הבא. אלו גם תחושות ואנרגיה שחשוב שנביא איתנו כשאנחנו פוגשים את שוק העבודה בראיונות ובפגישות נטוורקינג.

אך דווקא התקופה הזאת מביאה איתה גם רוחות אחרות ותחושות הפוכות של תסכול, דכדוך ופסימיות.

לכבוד אוגוסט שהגיע, קבלו 5 רעיונות מרעננים איך להשאר רלוונטיים, פעילים ואופטימיים בתקופת "בין העבודות":

1. פגישות - בכל פגישה טמון רמז שאולי יקרב אותנו לדבר הבא. קבעו כמה שיותר פגישות הדורשות יציאה מהבית. צאו מנקודת הנחה שבכל מפגש טמונה הזדמנות, רעיון, קצה חוט שאפשר לפתח ושיביא לנו את הכיוון הבא.

2. מעורבות בקהילה - הקרובה הרחוקה. ועד הורים, ועד הבית, במתנ"ס הסמוך, בפעילות של השכונה. כל אלו מוציאים אתכם מדלת אמותכם ומאפשרים לכם לפגוש את העולם כשאתם עושים, תורמים ופעילים.

3. פרויקטים שנדחים שנים - בדיוק הזמן להקדיש זמן לתחביבים, לספורט, למבצעים בבית, לאלבומי התמונות הנשכחים. שקיעה לתוך פרויקט מטעינה אותנו באנרגיות חדשות ומביאה איתה תחושה חיובית ושמחה.

4. לימודים - נכון שזה נשמע כמעט לא הגיוני להוציא כסף על לימודים ונסיעות ללימודים כשאתם בתקופה בה אינכם מתפרנסים. אך הלימודים שקשורים למקצוע משאירים אתכם רלוונטיים, מאפשרים לכם להמשיך להתעדכן ולפגוש קולגות בכיתת הלימוד. לימודים שאינם קשורים למקצוע מאפשרים לפתוח ערוצי מחשבה חדשים שמנטרלים את תחושת ה"אין מוצא" שפוקדת אותנו לעיתים בתקופה הזו.

5. התנדבות - אתם אנשי מקצוע? כרגע לא עובדים? למה שלא תחלקו את הידע הרב שלכם בהתנדבות כמנטורים? אין מספיק סופרטלטיביים לתאר את תחושת הערך, הסיפוק וחיזוק הדימוי המקצועי שחווים כשיש לנו יכולת לעזור לאחר ובעיקר אם זה בתחום ההתמחות שלנו.

אז יאללה, למרות החום, הלחות ואווירת החופשה, זה הזמן לצאת ולהטען בחוויות חדשות וממריצות.

בהצלחה!

תיוגים:

bottom of page