משרות
הרשמה לניוזלטר

אחראי/ת Back Office לצוות הגזברות


דרוש/ה

לחברה מצליחה ומעניינת בתחום האנרגיה המתחדשת, דרוש/ה אחראי/ת Back Office לצוות הגזברות

עיקרי התפקיד


  • התנהלות מרובה מול בנקים: טיפול במסמכים בנקאיים הכולל מעקב, בקרה ותיעוד, ערבויות והעברות בנקים

  • מענה לקשר האדמיניסטרטיבי עם הבנקים בישראל ובחו"ל

  • עבודה שוטפת עם כל מחלקות החברה

  • תמיכה בעבודה מול מוסדות המס: תיקי מע"מ ואישורי ניכוי מס לספקי חו"ל

  • פתיחת ספקים בתוכנת ה-SAP ותיעוד פעילות

  • מידע נוסף: חלק ממחלקת הכספים. מיקום המשרה: המרכז; קיימת אפשרות לשלב עבודה מהבית ומהמשרד

דרישות

  • ניסיון קודם בעבודה דומה מתחומי הפיננסיים וממחלקות כספים – חובה

  • השכלה אקדמית-פיננסית - יתרון

  • יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ושליטה ביישומי Office

  • יכולות מוכחות בניהול, תיעוד וארגון מסמכים

  • אנגלית ברמה גבוה (כתיבה, קריאה ודיבור) – חובה

  • דייקנות, אחראיות ויסודיות עם תשומת לב לפרטים הקטנים

  • יחסי אנוש מעולים

  • ראש גדול והבנה רחבה של תהליכים

להגשת מועמדות ומידע נוסף - לחץ/י כאן